Aug 14, 2011

Saying goodbye to UK!!!

Hi there

I am now in California, United States. I arrived in Friday night.

The time in Exeter, England went so fast. I really miss the place.
I truly loved the city. It made me feel that I was actually living there rather than traveling.

みなさんこんにちは。
昨晩、米国カリフォルニアに到着しました。
エクセターでの時間は本当に早くすぎてしまいました。2週間滞在したのですが、「訪れている」というよりも「住んでいる」感覚を覚えるくらい、心地良い街でした。

Last week, I was "finally" (I have wanted to go this past tree years!!) able to go to "Creation Fest" which is organized by Calvary Chapel but participated by many local churches.
God blessed me with amazing fellowship and messages.
I will share about this more when I get back.
I uploaded some picture from Exeter and Cornwall.(or here and there) Hope you enjoy it!!

先週は、「ついに」(この三年間ずっと行きたかった)クリエイション・フェストに参加しました。これは、カルバリー・チャペルが主催となっていますが、多くの地元教会も加わった、一週間の、日本でいうフェスのようなイベントです。(私はテントではなく、トラベルロッジに泊まりましたが)
そこでは、本当に良いフェローシップとメッセージに祝福されました。
これについては、後々別に投稿したいと思っています。
以下に、幾つか写真をアップしました。楽しんで!!^^/
エクセター大聖堂の前で、読書!!
I really loved reading at the square in front of Exeter Cathedral.


at Creation Fest. Morning Session.
クリエイション・フェストのメインセッション


フェローシップ・ホールみたいなところ。
something like Fellowship hall/cafe


Skate tent


Night Live!!
夜のライブ!!


エクセターの街中


さようなら大英帝国!
Saying Good bye to Great Britain/United Kingdom. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment