Aug 31, 2011

Goodbye California

ついに最終目的地、アメリカ東海岸に到着しました。
Finally, I am now in NewJersey, my last destination.

先ほど、ニューヨーク市に行こうとしたら、バスが先日のハリケーンの影響で運休になっているので、家でゆっくりしています。
Earlier today, I tried to go to NYC but due to traffic regulation from hurricane, the busses are cancelled and I cannot go today :(
So now I'm at my friend's house, relaxing.

カリフォルニアを離れるのはとても辛かったです。多くの友人に会うことができましたが、時間はあっという間に過ぎました。あと一ヶ月くらいいても足りないかなと思います^^;;
It was very hard to say goodbye to California. I was able to see many friends but I also felt the time was not enough. I don't think one more month would not be enough either ^^;;

カリフォルニアの最後には、沖縄であった元宣教師の家族と時間を過ごしました。
最後に会ったとき生まれたばかりの男の子、ジェレマイアと、天才少女、クレアちゃんと遊びました。
Last few days in California, I spent time with friend whom I met and got to know in Okinawa. The boy who had just been born when I saw last time was already 2 years old. and my genius friend Claire.

そして、最後にはカリフォルニア発のバーガー屋"IN-N-OUT"にいって、4by4に挑戦しました。パティが4枚、チーズが4枚という特大バーガーです。そして、サイドには「アニマルスタイル」のフライドポテトをつけました。
バーガーの方は辛うじて完食しましたが、ポテトの方は半分しか食べれませんでした。
above is the very last meal I had in California, "IN-N-OUT"' 4X4!!!!!
It was so huge that I barely finished burger but couldn't finish the fries.





空港ではこんなかっこいい髪の毛をしたおじちゃんが隣に座っていたので、写真に収めざるを得ませんでした。
At the airport, the guy with crazily long hair was sitting next to me, and i couldn't help myself taking a picture of him. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment