Feb 28, 2012

mini concerts

As I posted last time, we had plan of mini-miniconcert at cafe in Ishinomaki.
前回に書いたように、石巻のカフェでミニコンサートを本日行いました。

It was scheduled in evening, but we had billboard bus for Hope of Celebration afternoon. So we went to a few places to advertise the crusade and night's concert.
We tried one place but got turned off. But God had His way, other door was opened up. So we ended up doing in two convenience stores and near the station.
しかし、それは夕方に計画されていたので、それまでの間希望の祭典の宣伝バスとともに、その夜の宣伝と伝道会の宣伝をしました。
そのために、場所の許可を取ろうとしていたのですが、期待していたところが上手くいかないという事態になりました。しかし、神は他のドアを開いてくださいました。コンビニでの交渉がとてもうまくいき、そこで宣伝をすることが出来ました。
これはセブンイレブンの前です。

ミニストップの前でも行いました。

Then, we came back to cafe and had mini-concert. At 6:30 that is the time to start, no one was there. I was worried, but one couple came and more people came in.
I was just blown away to see people coming. Moreover they came by seeing flyers we passed out here and there.
そして、カフェに戻りミニコンサートをしました。しかし、開始の時間になっても誰もいなかったので、不安になりました。そのとき、一組の夫婦が入ってきました。そして、次々に人々がやってきたのです。そして、もっと驚いたことに、多くの人がトラクトを見てきてくれたのです。

Matt and Mike played nice music and others talked and serve people.
マットとマイクが音楽を奏で、他の皆はみなに話しかけたり、お茶を出したりしていました。


So, it was just another blessed day.
To God alone be the glory.
本当に祝福された日でした。
主の御名をたたえます。

2 comments: