Aug 19, 2011

アツが夏いぜ!Hot Is Summer!!

アツが夏いぜ!!

が、毎夏のテーマなのですが、 イギリスが中々寒かったので、カリフォルニアにきてやっと夏を味わっています。
This is my summer theme every year, but it was very cold in England so I am finally enjoying "the summer" here in California.

そして、夏といえば、「海」!!!
ということで、沖縄で知り合った友人にハニントン・ビーチに連れて行ってもらいました。(サーフィンのUSオープンが行われるくらいの有名なビーチみたいです笑)
アメリカのビーチの長いこと!!!自転車を借りて、ビーチをサイクリングしました。
んでもって、余りにも道が長いので、ある程度の距離を往復しても、一時間料金だったのですが、45分で終わってしまいました。(脚が疲れてたので・・・)
The other day, my friend Lynsie (we actually met in Okinawa) took me to the beach to hang out.
It was soooo nice!! I felt that it is actually summer!!
We rode a bike. And we also walked around the beach area, doing some shopping.

夜には、カルバリー・モンテベロにも行くことができました。そこでは、沖縄・東京に来たことのある友人たちにもであうことができました。
パンチョさんとも話すことができ祝福された時を持てました。
at night, I got to go to Calvary Chapel Montebello where I was able to see some friends who has been to Japan. And besides, I was able to see Pastor Pancho!!
It was so blessing to be able to go there.

Thanks Lynsie!!!


ビーチ!!(朝だったので霧がかってますがwww)


アメリカの食事


Bike w/ Lynsie


Lynsie' friend (whom I became friend with LOL) Amy and I.


カルバリー・モンテベロでの礼拝。 BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comment: