Aug 19, 2011

高度一万メートル(への・での・からの)生活

高度一万メートルからこんにちは。

と、まあ、やっと長いフライトを終えました。
イギリスからカリフォルニアまでの旅路は、これまでの中で一番荒れた、クレイジーな旅でした。
余りにも多くのことが起こったので、ブログには書きません^^:: 知りたい人は直接聞いてくださいなwww
The crazy flight is finished!!!
The travel from England to California was the craziest travel I ever had in my life. There were so many things happened that I am not going to write here on blog. So if you want to know, ask me directly :)

フライトはエアー・ニュージーランドでした。
ハイライトの一つは、「機内食」でした!!
前々から噂には聞いてましたが、本当にうまかったです!!とくに、メイン・ミールのときの、ラムカレー。カレーの味も去ることながら、ラムが本当に美味しかった!味が肉にしみこんでいて、肉は柔らかく、程よい温度で出されてました。
いや、シンガポール航空の食事も美味しかったが、これまでの中での最高の機内食でした。
皆さんも、是非エアー・ニュージーランドを利用してみてくださいまし。
This time, Heathrow to LAX, I used Air NewZealand.
And it was about 11hours flight.
One of the highlights (as I said, I have many) was the flight meal. Especially, the main meal!!
I had a lamb curry which was the best flight meal I ever had!!
The curry itself tasted super good!! and the meat!! It was well-spiced and very soft that almost melted in my mouth.
So, if you ever get a chance, TRY Air NewZealand!!!
You'll love it!!

イスラエル行きの飛行機を発見!!


そして、これが噂のラムカレー。


濃厚なアイスクリームでした。


LAXに着いてから撮った機体。 BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment