Feb 26, 2012

Sunday Service

今日は日曜日、、、、、、ということは、礼拝じゃないですか!!
Today is Sunday...........    So.... that means Sunday Service!!!!

石巻にあるJ'sカフェで(JはJesusの「J」です)は、約一ヶ月ほど日曜礼拝を持っているそうです。そして、今日はマットさんが使徒9章からシェアしてくれました。
At J's Cafe ("J" stands for Jesus), they have been holding Sunday Service for a month. Today, Matt shared from Acts9.



私は通訳をする機会が与えられました。彼は本当によいティーチングをしてくれました。
サウロの回心から私たちの「悔い改め」がどうあるべきなのか。180度生きる方向を変えるということ。170度じゃだめなんだと。とても、強いメッセージでした。
I was privileged to be a interpretor for Matt. He gave really good message and it spoke a lot to me. He shared how we can learn from Saul's conversion/repentance. Turning our lives 180degree, and 170 is not enough!

この日は、これまでの日曜日の中でも一番多くの方がきてくださいました!10人ほどの地元の方々が、ともにイエス・キリストを礼拝しました。本当にすごいことです!
Today we had many local people more than any other Sundays. About 10 people worshipped Jesus with us!! This was such a God's miracle!

この後は、東北希望の祭典のPRコンサートに行きました。
After that, we went to PR concert for Celebration of Hope that is taking place this next weekend.

そして、またカフェに戻り、明日の夜に予定しているカフェでのミニコンサートのチラシ配りを近所の家々にしました。
We went back to cafe again and passed out flyers for tomorrow's mini-concert at cafe in neighbors.



明日・明後日のミニコンサートを覚えて、お祈り下さい。
Please keep our concert in your prayer.

Thank you!

1 comment: