Feb 26, 2012

So the venture begins...


So the team from Virginia and NewJersey arrived today.
I met them at Narita airport, then took train and shinkansen to Sendai.
Roy and Nancy Toma picked us up at Sendai station.

We have service at J's Cafe tomorrow. Matt is teaching, I'm interpreting.
So, I'm working on the notes now.......
Please keep us in your prayer that God's glory will be revealed.

ヴァージニアとニュージャージーからのチームが到着し、成田空港で落ちあい、そこから電車と新幹線で仙台へと向かいました。
仙台では、ナンシーとロイさんが私たちを迎えてくれました。

明日はJ’sカフェで礼拝をする予定です。マットさんが教えることになっていて、私は通訳をする予定になっています。どうか、神様の栄光が現れるようにお祈り下さい。

 今、やっとノートの見直しが終わりました。。。。。眠い


No comments:

Post a Comment