Mar 3, 2012

Battery is being charged

I finally missed the blog update yesterday.........
昨日はついにブログ更新が途絶えてしまいましが・・・

It's already late at night. So I'll let the photos and description do the telling.
もう夜も遅いので、写真に語ってもらおうと思います。

Yesterday was preparation day for Hope of Celebration. We got there early in the morning and helped setting things up. The team worked hard and at the end of the day, most of us were wiped out........
昨日は希望の祭典の準備をしました。朝から夜まで、チームのみんなで会場設営を手伝いました。皆、とてもがんばったので、その日の終りには、ほとんどの人がくたくたでした。

started the work with prayer

getting protection for the floor

protection done.

lights and sounds being installed

chairs are done

stage

done!!!
workers!!!

Today, Friday was the first day of the event. We are assigned to do security. So, it was very fun to be in behind the stage(I meant not in terms of location but our situation) . We didn't get to see what was going on in the arena, but we were just happy to be able to serve there.
今日、金曜日はイベント初日でした。私たちは警備の仕事を与えられました。ステージ裏の仕事はとても楽しかったです(ステージ裏は、場所的な意味ではなく、他との兼ね合いの意味でですが)。ですので、アリーナで起こっていたことを見ることは余りできませんでしたが、仕えることができるだけでも、とても幸せでした。

briefing

show time!!!

behind the stage, outside

cars for VIP

Please keep this crusade in prayer that more people will come next two days.
明日と明後日にも、多くの人が来るようにお祈り下さい。

PS: It snowed so hard today that car's battery actually stopped working for a while and needed to be charged as our spiritual energy was being charged.
追伸:あまりにも、今日の雪がひどかったので、車のバッテリーが動かず、ジャンプを使わないといけないということもありました。もちろん、霊のバッテリーもチャージされてます!


No comments:

Post a Comment