Feb 24, 2012

Hanging out with CCWT boys

Yesterday, I was finally able to hang out Yoshiya and Tatsuhiko from CC WestTokyo.
I have known them long but hadn't gotten a chance to hang out.
昨日は「ついに」カルバリー西東京のよしやと達彦と遊んできました。
彼らとは長い付き合いになるのですが、東京にきてからは中々会う機会がなかったので、ついに実現したって感じでした。

Tatsuhiko just came back the day before from Okinawa after studying one year at local college, and moreover it was his birthday!! So it was very cool that it all worked out.
達彦は前日に沖縄から帰ってきたばかりだったので、タイミング良くセッティングができました。また、彼の誕生日でもあったので、スペシャルな時になりました。

We had lunch and played bowling and grabbed a couple of coffee talking many things.
It was so good to hear what God is doing in their lives. They love Jesus and have great hearts to serve Him.
昼食を食べ、ボーリングで遊び、ミスドで話しました。彼らは、心からキリストを愛していて、仕える心をもっているので、とても祝福されました。

It was so refreshing and encouraging time. I am so excited to see how God will use these guys. Thank you so much for this friendship!!
これから、神が彼らを通し何をなさるのかがとても楽しみです。
本当にありがとう!!

No comments:

Post a Comment